Pracovník/ce zákaznického servisu s němčinou
Zajímáte se o svět parfémů a kosmetiky?
Chcete komunikovat v němčině?
Pokud ano, je práce v zákaznickém servisu ve společnosti el nino pro Vás to pravé. Nástup možný i dle domluvy v jiný termín.
Co budete na této pozici dělat:
budete v každodenním kontaktu se zákazníky německy mluvícího trhu prostřednictvím telefonu nebo emailu
zpracovávat související administrativu
komunikovat s dalšími odděleními společnosti
podílet se na práci marketingového odd. (příprava akcí pro německy mluvící trhy)
Perfektně k nám zapadnete, pokud:
jste přátelský, profesionální a komunikativní
se umíte vcítit do role zákazníka a máte trpělivost, pozitivní a prozákaznický přístup
Vám vyhovuje úzká spolupráce v týmu s kolegy při řešení zákaznických dotazů
Vás nerozhodí nestandardní situace, umíte argumentovat a rád vymýšlíte zlepšení
Pro tuto pozici dále potřebujete:
znalosti na úrovni úplného středního vzdělání
znalost práce na počítači - internet, mailový klient, Excel, Word atd.
dobrý pravopis a srozumitelné vyjadřování slovem i písmem ve němčině
Výhodou:
znalost prostředí call centra nebo praxe na zákaznické lince
znalost sortimentu parfémů a kosmetiky
Ve společnosti el nino budete:
členem moderního týmu v Nové Pace
rozvíjet svoje dovednosti a vzdělávat se
Práce je vhodná i pro absolventa s pokročilou znalostí jazyka (min. B2 , lépe C1), vše ostatní zaučíme!
Nabízíme:
5 týdnů dovolené, dotované obědy, zaměstnanecké slevy
Pokud Vás pozice zaujala - přímo nebo pro Vašeho známého či známou, neváhejte nás kontaktovat a zeptat se na podrobnosti přímo na personálním oddělení společnosti.
Kontakt: Dominika Kožnarová,
zaslat email, tel. 735 756 767
Společnost el nino parfum, s.r.o. je obchodní společností zabývající se prodejem parfémů a kosmetiky pro stovky klientů z celé Evropy.