Zpět na nabídky práce Rychnov nad Kněžnou

Nabídka práce Sekretář / sekretářka - administrativní pracovník / pracovnice - Solnice

Ke dni 23.01.2025 nabízí GARED s.r.o. (28819446, Solnice) volné pracovní místo na pozici Sekretář / sekretářka - administrativní pracovník / pracovnice v obci Solnice (okres Rychnov nad Kněžnou).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 28 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 23. 1. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Sekretář / sekretářka - administrativní pracovník / pracovnice
Místo práce:
Solnice (Rychnov nad Kněžnou)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.02.2025
Mzda:
28 000 až 30 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Kontakt zasláním životopisu na e-mail zaslat email nebo telefonicky PO-PÁ od 9:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy) - znalost anglického jazyka výhodou - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka) - příjemné vystupování a komunikativnost - schopnost organizace práce, diskrétnost, samostatnost a zodpovědnost - práce v MS Office + Outlook, uživatelská znalost internetu - schopnost postarat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti, připravit firemní jednání a zasedání, vést příslušnou dokumentaci a zajišťovat další věci, které jsou potřeba pro chod firmy. Náplň práce: - převážně administrativní práce spojená s chodem firmy - organizace schůzek a setkání - ohlašování a uvádění návštěv, starost o ně a jejich zaznamenávání příchodů a odchodů do evidenčního systému - vyřizování korespondence, kopírovaní, tisk, scan - telefonování a přepojování hovorů - agenda zajišťování kancelářského a dalšího vybavení - soustřeďování důležitých dokumentů, nařízení, příkazů, výkazů, a dalších - pořizování zápisů z porad - péče o společná místa i pro zaměstnance firmy - rezervace ubytování, letenek, výstav, veletrhů, a dalších - zajišťování zásilek - organizační služby pro vedoucí pracovníky - občasná výpomoc ostatním oddělením firmy - ostatní administrativní podpůrné činnosti a běžné provozní záležitosti. Nabízíme: - PP na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou - stravné 70,- Kč/ 1 den.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
GARED s.r.o.
Kontaktní osoba:
Michaela Bartáková, 607 104 849