Pracovní poměr na dobu určitou, pružná pracovní doba. Nástup možný ihned.
Náplň práce: odpovědnost za komplexní řízení nákupu materiálů potřebných pro výrobu tiskových zakázek; vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli a uzavírání smluv; optimalizace skladových zásob, řízení skladového hospodářství; zodpovědnost za logistické procesy spojené s nákupem a skladováním; vedení a koordinace týmu skladníků, dohled nad jejich pracovním výkonem; spolupráce s výrobou, plánování nákupu dle výrobních potřeb; zajištění dodržování interních předpisů a pravidel bezpečnosti práce ve skladu.
Co od Vás očekáváme: minimálně středoškolské vzdělání (technického nebo ekonomického směru výhodou); prokazatelnou praxi v oblasti nákupu a skladového hospodářství minimálně 3 roky; schopnost vedení týmu, komunikativnost, samostatnost a rozhodnost; zkušenosti s nákupními procesy, logistikou a řízením zásob; znalost práce s PC, ERP systémy a skladovými systémy; řidičský průkaz sk. B.; znalost materiálů v oboru polygrafie výhodou; znalost anglického jazyka podmínkou, německého výhodou; reprezentativní vystupování; silné organizační schopnosti.
Co Vám můžeme nabídnout: zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, samostatnou a zodpovědnou pozici s možností realizace vlastních nápadů, odpovídající platové ohodnocení a motivační odměny dle dosažených výsledků, firemní benefity, přátelský a podporující kolektiv, možnost služebního bytu, notebook, telefon, nástupní mzdu dle zkušeností, zaměstnanecké výhody - závodní stravování, stravenkový paušál, měsíční a pololetní příplatky za nulovou nemocnost, příspěvky na péči o zdraví, na Vánoce a na dovolenou.
Kontakt - paní Čermáková Daniela, DiS; tel.: 491 477 223, 731 462 894 (Po - Pá od 07:00 hod. do 15:00 hod.), e-mail:
zaslat email (pro zaslání životopisu).