Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Asistent / asistentka prodeje - realizace zakázek a reklamace
Místo práce:
Solnice (Rychnov nad Kněžnou)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
08.12.2025
Mzda:
25 000
až 45 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta
Text nabídky:
Kontakt zasláním životopisu na e-mail
zaslat email.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (ekonomický nebo obchodní obor výhodou)
- praxe v administrativě, zákaznické podpoře nebo oddělení reklamací výhodou
- pečlivost, samostatnost a trpělivost během reklamačního procesu
- příjemné a profesionální vystupování v komunikaci se zákazníky
- znalost práce na PC (MS Office, ideálně Excel)
- zkušenost s ERP/CRM systémem výhodou (Helios, Raynet).
Náplň práce:
- komplexní správa reklamací - od přijetí požadavku po jeho vyřešení
- úzká komunikace se zákazníky a dodavateli při řešení reklamací zboží
- zadávání dat do systémů Helios iNuvio a Raynet CRM
- vystavování reklamačních protokolů, sledování termínů a archivace dokumentace
- třídění a přeposílání příchozích zpráv a informací v rámci obchodního oddělení
- spolupráce se skladem, obchodem i dodavateli na rychlém a korektním vyřízení reklamací.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání v české společnosti s více než 30-ti letou tradicí
- práci na plný úvazek, jednosměnný provoz
- firemní stravování, 4 týdny dovolené, možnost osobního rozvoje
- nástup možný ihned.