Předpoklady pro výkon práce:
• znalost zákona o účetnictví a navazujících předpisů
• znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost
• schopnost kolektivní spolupráce
• zdravotní způsobilost
• občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu, ne starším než 3 měsíce
Základní popis činnosti:
• zařazování, vyřezování a převodky majetku v evidenci
- vedení pomocné operativní evidence drobného majetku
• zajištění provedení PBTK
• zajištění vyřazení/likvidace nepotřebného majetku
• zajištění, organizaci, řízení a provedení inventarizace majetku a závazků
Pracovní režim: jednosměnný (40 hodin týdně) – pružná pracovní doba
Plat: od 25 350 Kč dle dosažené praxe v oboru
Benefity:
• příspěvek na závodní stravování, příspěvek na stáří
• příspěvek na masáže, kulturu, sportovní akce, rekreace
• týmové akce
• stabilní prostředí veřejného poskytovatele sociálních služeb
• 2 dny sick day
V případě zájmu prosíme o zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu do 28. 9. 2025, k rukám pí. Petře Andrle, tel. 702 229 104, email:
zaslat email. Výběrové řízení bude dvoukolové. V prvním kole bude posouzen životopis uchazeče. Uchazeči, kteří postoupí do druhého kola budou pozváni k osobnímu pohovoru s týmem kolegů. Nástup dohodou.